Sözleşme ve Kullanım Şartları

Genel Hizmet Sözleşmesi

İŞBU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN VERİLEN HİZMETLER İÇİN GEÇERLİDİR VE GERÇEK BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti. ARASINDA BARINDIRMA HİZMETİNİN KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE HİZMET SÖZLEŞMESİNİ VE BU SÖZLEŞMENİN AYRILMAZ BİR PARÇASI OLAN KULLANIM ŞARTLARINI TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKMEKTEDİR. HİZMET KULLANIM SÖZLEŞMESİ UYMANIZ GEREKEN KURALLARI İÇERMEKTEDİR. BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.

1. HİZMET SAĞLAYICI ve TARAFLAR

İşbu sözleşme, PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti (Sözleşmenin bundan sonraki bölümlerinde kısaca “PLUSWEB” olarak anılacaktır.) ile PLUSWEB tarafından sağlanan hizmetleri satın alan müşteriler (bundan sonra kısaca “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır.) arasında akdedilmiştir.

Adres : Atakent Mah. 221.Sok. No:3/A Rota Ofis A Blok K.3. D.17 Halkalı Küçükcekmece / İSTANBUL

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

Müşterinin PLUSWEB’e ait internet sitesinden elektronik ortamda siparişini verdiği aşağıda nitelikleri belirtilen hizmet ve ürünlerin satın alınması/satışı ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri ve diğer tüm yasal düzenlemeler ve uygulamalar gereğince tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerinin saptanması işbu sözleşmenin konusunu oluşturmaktadır.

Sözleşmenin sanal ortamda imzalanmasını/kabulünü/onayını takiben, Müşteri, bu sözleşmenin imzalanmasına/kabulüne/onayına katılmak suretiyle, sözleşmeyi, sözleşmenin yanı sıra Hizmet Kullanım Şartlarını da bu sözleşmeden ayrılmaz ve bölünemez bir bütün olarak okuyup anladığını ve PLUSWEB’in zaman zaman internet sitesinde yapacağı güncellemeler ve düzenlemeleri de kapsayan ilave ya da farklı kayıt, şart ve politikalar da dahil olmak üzere işbu Sözleşmedeki bütün kayıt ve şartlara bağlı kalmayı, bütün kayıt ve şartlara uygun davranmayı kabul, beyan ve taahhüt eder.

3. SÖZLEŞME'NİN SÜRESİ

İşbu sözleşme sözleşmeye ek olarak getirilecek hizmet taahhütnamesi süresince geçerlidir. Eğer sözleşmeye ek bir hizmet taahhütnamesi getirilmemiş ise sözleşme bir ödeme dönemi süresince geçerlidir, taraflardan biri, diğerine bildirmediği sürece bir ödeme dönemi kadar devam etmektedir.

4. BİLGİ

PLUSWEB, hizmet kalitesini yükseltmek amacı ile, bilgi güvenliği yönetim sistemi standartları olarak kabul edilen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemleri, TS ISO IEC 20000_1 Bilgi Teknolojileri ve Hizmet Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 22301:2013 Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemleri, yaklaşımlarını uygulama kararı almıştır. Bu belge bu anlamda müşterilerimize bilgi verme amacı ile hazırlanmıştır. PLUSWEB, dünya çapında kabul görmüş olan bu standartları uygulayarak müşterilerine daha güvenli hizmet vermeyi amaçlamaktadır.

Bu standartların başında gelen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini kurmak, gerçekleştirmek, işletmek, izlemek, gözden geçirmek, sürdürmek ve sürekli iyileştirmek için, PLUSWEB bünyesinde bir model hazırlanmıştır.

5. SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜNLER

MÜŞTERİ ’nin PLUSWEB’e ait veri merkezinde kullanmak üzere göndermiş olduğu sunucuların ya da PLUSWEB’e ait kiralık sunucu, sanal sunucu, hosting ve diğer hizmetlerinin sözleşmede bahsi geçen nitelikleri haiz, satış fiyatı PLUSWEB’e ait web sitesi üzerinden veya MÜŞTERİ’ye gönderilmiş e-posta ile belirlenen hizmettir. MÜŞTERİ, satışa konu hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat koşulları vs. satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda okuyup teyit ettiğini ve sonrasında ürünü sipariş verdiğini, işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.

MÜŞTERİ, ön bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, adres, siparişi verilen ürün ve hizmetlere ait temel özellikler, vergiler dahil Türk Lirası fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.

6. HİZMETİN TESLİMİ, SÖZLEŞMENİN İFA YERİ VE TESLİM ŞEKLİ

Hizmet, MÜŞTERİ’ye ait sunucu ya da PLUSWEB’e ait kiralık sunucu veya hosting hizmeti ya da katma değerli bir internet hizmeti olup, MÜŞTERİ bu sunucu ya da hizmetleri ücreti karşılığında PLUSWEB’e ait veri merkezinde barındıracak ya da PLUSWEB’e ait veri merkezinde PLUSWEB’e ait sunuculardan hizmet alacaktır. Bu sunucu bilgisayarlar HİZMET SAĞLAYICISI’nın çalışmış olduğu erişim sağlayıcılarına ait sistem odalarında tutulmaktadır. Hizmetin kullanımına ilişkin bilgilerin tamamının MÜŞTERİ’ye teslimatı, www.PLUSWEB.com.tr internet sitesinde MÜŞTERİ tarafından oluşturulan müşteri kaydında yer alan e-posta adresine gönderilir.

7. PLUSWEBİN SORUMLULUKLARI

PLUSWEB, müşterilerinin talebi üzerine sipariş olarak iletilen hizmetleri ödemesi peşin olarak yapıldıysa sağlayacaktır. PLUSWEB ödemesi peşin yapılmayan veya banka kayıtlarında iptal edilen hizmetler için hizmet sağlamak mecburiyetinde değildir.

PLUSWEB, siparişin kabulü ve işlemlerin onaylanmasından sonra, müşteri siparişi detaylarında bulunan hizmete ilişkin tüm bilgileri ve şifreleri müşteriye e-posta yolu ile iletecek ve hizmet başlamış olacaktır. İlgili hesapların ve şifrelerin sorumluluğu müşterinin sorumluluğunda olup bu konulardan doğacak zarar ve ziyandan da müşteri sorumludur.

PLUSWEB, vermiş olduğu hizmetin sınırları çerçevesinde müşterilerinin teknik sorularını www.PLUSWEB.com.tr internet sitesinden yazılı olarak alacak, yazılı olarak geri dönüş yapacaktır. Teknik desteğin kapsamı sadece verilen hizmetle sınırlıdır; işletim sistemi, müşterinin bu işletim sistemine kurmuş olduğu yazılımlar teknik desteğin kapsamı dışındadır. Müşteri SERVİS SEVİYESİ SÖZLEŞMESİ yapmamış ise bu konularda PLUSWEB teknik destek vermeyecektir. Müşteri, hizmet kullanım şartlarındaki teknik destek şartlarına uymak zorundadır.

PLUSWEB, verilen hizmetin, internetin omurgasını oluşturan firmalardan, sunucu arızalarından, veri merkezlerinden veya müşteri hatalarından kaynaklanan arızalar ve bakım çalışmaları vb. her türlü mücbir sebepten kaynaklanan kesintilerinden sorumlu değildir.

Erişim sağlayıcılardan ve bunlara ait veri merkezlerinden kaynaklı sebeplerle PLUSWEB’in servislerinde yaşanabilecek sorunlardan PLUSWEB sorumlu değildir.

PLUSWEB satışa sunduğu hizmet paketlerinin içeriklerinde ve limitlemelerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

8. MÜŞTERİNİN SORUMLULUKLARI

Bu sözleşme gereğince tarafların, sözleşmenin kurulmasıyla doğrudan doğruya ilgisi olan kişisel verileri 6698 Sayılı ve 24.03.2016 tarihli Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlenebilir. Bu anlamda müşterinin TC kimlik numarası, adı soyadı, elektronik posta adresi, adresi; müşteri tüzel kişi ise ayrıca vergi dairesi ve vergi numarası bilgileri alınmaktadır. Bu bilgiler, sözleşmenin kurulması ve ifa aşaması için gerekli bilgiler olup; sözleşmenin imzalanmasıyla müşteri, bu verilerin işlenmesini ve güvenle aktarılmasını kabul etmiştir.

Ayrıca müşteri ilgili kanun gereğince, veri sorumlusuna başvurarak kendisiyle ilgili; kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgileri “üst yönetim tarafından detaylı olarak incelendikten sonra talep etme”, kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

MÜŞTERİ, paylaşacağı iletişim bilgilerinin sadece resmi kurumlarca ve bir kovuşturma veya soruşturmaya esas olmak üzere istendiği takdirde paylaşılacağını kabul eder ve buna şimdiden onay vermiştir. Ayrıca PLUSWEB, sair bir mahkeme kararı üzerine yer sağlayıcısı olmadığı veya içeriğe müdahale imkânının bulunmadığı hallerde mahkeme kararı gereğince “ip adresi engellenmesi” işlemini yapar. MÜŞTERİ, kendisi ile ilgisi olmasa da mahkeme kararı gereği ip adresinin engellenmesi sonucu kendisine de erişimin engellenebileceğini ve bu durumda PLUSWEB’in sorumluluğu olmadığını peşinen kabul eder.

MÜŞTERİ, kendisine PLUSWEB tarafından gönderilen yazılı teklifi kabul etmesi ile PLUSWEB.com.tr internet sitesinden elektronik ortamda müşteri kaydını oluşturarak hizmetin talebini istemelidir. MÜŞTERİ, satın almak istediği hizmetin ödemesini peşin olarak yapar. Faturalar hizmetin çeşidine göre; Aylık, 3 Aylık, 6 Aylık veya Yıllık olarak yine müşterilerin talebi üzerine oluşturulur. Hizmetin kullanılmaya başlandığı gün yinelenen son ödeme günüdür.

MÜŞTERİ, satın aldığı hizmeti PLUSWEB.com.tr internet sitesinde yer alan HİZMET KULLANIM ŞARTLARI’na uygun şekilde kullanacağını kabul ve taahhüt etmiştir.

MÜŞTERİ, satın aldığı hizmetin yönetimi için gerekli şifreleri PLUSWEB’ten almakta, hizmeti kendisi yönetmekte ve dolayısı ile güvenliğini kendisi sağlamakla yükümlüdür. Sistemde tanımlanmış “Ana Kullanıcı” veya “kendi tanımladığı kullanıcı” adıyla yapacağı her türlü işlemden bizzat kendisinin sorumlu olduğunu kabul eder.

MÜŞTERİ, suç nitelikli ve ilgili kanun hükümlerince hukuka aykırı sayılan mesajlar göndermemeyi taahhüt etmiştir. Ayrıca PLUSWEB sunucularından sunumu yapılan hiçbir yazılı, sesli veya görsel içerik, materyal TC kanunlarına aykırı olamaz. Aksi takdirde doğan ve doğacak tüm maddi ve manevi zararda sorumluluk MÜŞTERİ’ye aittir. Ayrıca taraflar birbirlerinin ticari itibarına ve saygınlığına zarar verecek davranışlarda bulunmayacaktır. Müşteri’nin PLUSWEB’ten hizmet satın alması, Müşteri’ye PLUSWEB’in Fikri ve Sınai Haklar Hukuku mevzuatından kaynaklanan hakları ile ticari bilgi, ticari sır vb. nitelikte şirketin iç işleyişi ve sunulan hizmetlerin içeriği hakkında bilgi sahibi olmak, ortaklık, kullanım hakkı vb. haklar sağlamayacak olup, Müşteri’nin PLUSWEB’in açık ve yazılı muvafakati olmaksızın sunulan hizmet sebebi ile öğrenilen hiçbir bilgiyi 3. Kişi ve kurumlarla yazılı yahut sözlü olarak paylaşma imkanı olmadığını Müşteri peşinen kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.

Hizmette bulunan, eklenen, çıkartılan bilgi, belge ve yazılımların kurulumu, lisansların ayarlanması, yazılımların kullanımı ile ilgili çıkacak bütün sorunlar müşterilerin sorumluluğunda olup tüm belirtilen bu detaylarda oluşacak sorunlardan PLUSWEB hiçbir koşulda sorumlu tutulamaz.

Hizmette üçüncü şahıslar tarafından veya müşteri tarafından yayınlanan içerikten ya da bilgi ve belgenin şahıslar tarafından zarara uğratılmasından dolayı PLUSWEB’in aleyhinde idari, hukuki veya cezai yollara başvurulması halinde PLUSWEB’in uğrayacağı tüm zararlardan MÜŞTERİ sorumludur. MÜŞTERİ kendisine yapılacak yazılı bildirimden itibaren 5 iş günü içerisinde nakden ve bir kerede PLUSWEB’in zararını karşılamak zorundadır.

MÜŞTERİ'ye ait hizmetin üzerinden web ortamına açılacak sayfalardaki ya da uygulamalardaki bilgi ve içeriklerden PLUSWEB sorumlu olmayacaktır. Yayınlanan web sayfalarının içeriği ya da yazılımlar ile ilgili olarak çıkacak, MÜŞTERİ ve üçüncü şahısların dahil olduğu her türlü olumsuzluk ve yasa dışı durum halinde PLUSWEB’e sorumluluk yüklenemez ve sorumluluğuna gidilmesi halinde PLUSWEB, alınan hizmeti herhangi bir uyarıya gerek kalmaksızın askıya alabilir.

MÜŞTERİ, kurallara aykırı davrandığı takdirde PLUSWEB’in hiçbir ihtara gerek kalmaksızın gerekli müdahalelerde bulunma ve üyeyi servis dışına çıkarma ve üyeliğe son verme hakkının bulunduğunu kabul ve taahhüt eder.

Müşteri çalıntı kredi kartı ile yapılan alış veriş bakımından çalıntı kredi kartı ile yapılan alış veriş tek bir alış veriş olsa dahi ve bu önlemlerle sınırlı olmamak üzere, Müşteri hesabına kayıtlı olan veya süresi uzatılmış olan bütün alan adları ve sair hizmetlerin herhangi bir bildirim olmaksızın derhal iptal edilebileceğini, durdurulabileceğini, herhangi bir zarar ziyan tazmin mükellefiyeti doğurmaksızın Müşteri kaydı da dahil olmak üzere alınan tüm hizmet kalemlerinin bedeli ne olursa olsun iptal edilebileceğini, son verilebileceğini, durdurulabileceğini kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.

9. ÜCRET, ÖDEME VE İADE

MÜŞTERİ’ye verilen teklif sonrası, MÜŞTERİ’nin hizmeti satın almak istemesi ile hizmetin başlaması için ödeme peşin olarak önceden yatırılmış olmalıdır. Hizmetin teslim edildiği gün artık yinelenen ödeme tarihi olup, sonraki ödeme döneminin de son ödeme tarihidir. Müşteri, aldığı hizmetlere karşılık belirlenen vadede ödeme gerçekleştirmediği takdirde temerrüde düşmüş olacak ve mütemerrit sayılacaktır. Bu durumda PLUSWEB, kur farkı faturası kesebileceği gibi dilerse fatura tarihinden itibaren aylık %10 gecikme faizi talep edebilir. Müşteri bu gecikme faizi ve kur farkı faturasını ödemeyi beyan ve kabul eder. Ancak, 3095 sayılı Kanuni Faiz ve Temerrüt Faizine İlişkin Kanun’un, ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranı, işbu madde ile kabul edilen faiz oranından daha yüksek olduğu takdirde, Taraflar, gecikme faizi oranı olarak, kanun gereği ticari işlerde uygulanacak temerrüt faizi oranın uygulanacağını kabul ederler. Müşteri, iş bu sözleşmeden doğan her tür alacak için PLUSWEB’in dava ya da icra takibi açması halinde de faiz, avukatlık ücreti ve diğer tüm yasal giderleri iş bu sözleşme hükmü uyarınca ayrıca bir ihtar ve ihbara gerek olmaksızın peşinen ödemeyi beyan, kabul ve taahhüt eder.

PLUSWEB, E-Fatura mükellefidir. Kayıt olduğunuz müşteri paneli üzerinde yada mail adresinize resmi faturalar gönderilmektedir. Vergi Usul Kanununa göre satın alınan hizmete yasal fatura düzenlenebilmesi için bilgilerin doğru beyan edilmesi müşterinin yasal sorumluluğudur.

Yeni kayıt olan müşterilerimizin doğrulama işlemi çağrı merkezi tarafından Telefon, E-posta ve Destek bildirimi üzerinden yapılmaktadır. Doğrulanmamış müşteriler için fatura düzenlenmemekte ve bu nedenle hizmet sağlanamamaktadır. Ayrıca doğrulanmamış müşterilerin müşteri panelleri kısıtlı durumdadır.

Hizmetlerimizde iade süresi ilk 15 gün'dür. İlk 7 gün sonrasında yapılacak iade işlemlerinde iade faturası kesilmesi veya size gönderilen E-fatura' daki iade bölümünün doldurulup tarafımıza gönderilmesi yasal zorunluluktur.

MÜŞTERİ, son ödemesi geçmiş faturası için e-posta yolu ile 7 gün boyunca 3 defa ihtar edilir. Bunun dışında herhangi bir başka kanaldan MÜŞTERİ’ye edimini yerine getirmesi için ihtarda bulunulmayacak olup, 7. Günün sonunda verilen hizmet askıya alınır. Askıya alınan hizmete ait veriler 10 gün boyunca tutularak, 10 gün sonra tamamen silinecektir. Ayrıca sunucu barındırma hizmeti sunulması halinde, süresi içinde ücret ödenmediği takdirde, PLUSWEB’in cihazları barındırma ve saklama imkanı ve yükümlülüğü olmayıp, MÜŞTERİ’ye verdiği iletişim vasıtalarıyla ulaşılamaması veya ulaşılsa dahi verilen süre içinde ödeme yapılmaması halinde 6 ay sonunda cihazın sorumluluğu NETİNTERTET’ten çıkacak olup; cihazın imha, arıza gibi hiçbir durumundan PLUSWEB’in sorumlu olmayacağını MÜŞTERİ peşinen kabul eder.

MÜŞTERİ, ödemesini yapmadığı hizmet nedeni ile askıya alınan veya silinen hizmete ilişkin yaşayacağı veya 3. Kişilere yaşatacağı zarar ve ziyandan hiçbir sebeple PLUSWEB’i sorumlu tutamayacaktır.

PLUSWEB, 2 farklı yöntem ile ödeme kabul etmektedir. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde sistem otomatik olarak devreye girerek hizmetinizi aktif hale getirmektedir. Havale-Eft ile yapılan ödemelerde banka tarafında yaşanan problemler nedeniyle muhasebe birimi el ile kontrol edip faturaları onaylamaktadır. Herhangi bir aksaklığın yaşanmaması için havale-Eft ile yapılan ödemelerde müşteri panelinden ödeme bildirimi yada muhasebe@ni.net.tr mail adresine ödeme yapılan fatura numarası ile birlikte bildirilmesi gerekmektedir.

MÜŞTERİ, iş bu sözleşme süresi bitmeden sözleşmesini fesh etmek isterse, verilen hizmet kapsamında yapılan kampanya indirimleri tek seferde PLUSWEB tarafından tahsil edilir.

MÜŞTERİ, satın alınan ürün veya hizmetlerde, ilk ödeme tarihinden itibaren 15 gün içerisinde hiçbir mazeret göstermeksizin iade talebinde bulunabilir.

Ücret iadesi garantisi sadece yeni alınmış, PLUSWEB tarafından verilen ürün ve hizmetleri kapsamaktadır. Alan adı kaydı, lisans ücretleri, SSL sertifikaları ve buna benzer PLUSWEB tarafından üretilmeyen ürün ve hizmetler ücret iadesi garantisi kapsamı dışındadır.

Web Hosting ve Reseller Hosting hizmetlerinde ücret iadesi kesintisiz olarak yapılırken; sunucu kiralama, barındırma, sanal sunucu hizmetleri, bulut sunucu hizmetlerinde ücret iadesi, hizmetin kullanılmayan kısmı kadarıyla yapılmaktadır.

PLUSWEB müşteriye ücret iadesi yapılabilmek için; kurumsal firmalardan iade faturası, bireysel kullanıcılardan iadenin talep edildiği ay içerisinde PLUSWEB tarafından kesilen faturayı talep eder. Faturaların gönderilmesi ile ilgili masraflar müşteri tarafından karşılanır. Ödemenin iadesi, satın alınan yeni ürün veya hizmetin ödemesinin yapıldığı ödeme kanalı ile geri iade edilmekte, bunun dışında farklı bir ödeme kanalından iade yapılması kesinlikle mümkün olmamaktadır.

İade faturası kesmeyen firmalar için ya da PLUSWEB’in kesmiş olduğu faturayı geri göndermeyen bireysel müşteriler için iade yapılırken, Türkiye’deki mevcut Vergi Kanunlarına göre yapılan vergilendirmeler düşülerek ücret iadesi yapılır. PLUSWEB, ücret iadesi garantisini kötüye kullanan kullanıcılarına hizmet vermeme hakkını saklı tutar.

PLUSWEB, düzenli hizmetlerinin kapsamı dışındaki sair görevler bakımından ve ek hizmet veyahut ürün talepleri bakımından her zaman makul bir hizmet ücreti tahsil etme hakkını saklı tutar. Bunlar, burada sayılanlarla sınırlı olmamak üzere, e-posta üzerinden halledilemeyen ve kişisel hizmet gerektiren müşteri hizmetleri sorunları ve özel hizmet gerektiren anlaşmazlıklar veyahut PLUSWEB’in Müşteri bakımından almak zorunda kaldığı hukuk müşavirliği vb. hizmetlerdir.

Sanal veri merkezi hizmeti alan müşterilerin sözleşme süresince internet erişim ödemeleri sabittir. Enerji ücretleri enerji dağıtım şirketlerinin uyguladığı fiyat artışlarına göre hemen güncellenirken, kabinet ücretleri de her yıl Tefe / Üfe oranlarına arttırılmaktadır.

10. VERGİLENDİRME

PLUSWEB'in www.PLUSWEB.com.tr internet sitesi üzerinden yapmış olduğu tüm işlemler Türkiye'de mevcut Vergi Kanunlarına göre vergilendirilir. Bu sözleşme kapsamı dışında gerçekleşecek tüm kanuni değişikliklerden kaynaklanan işlemler PLUSWEB'in sorumluluğu dışındadır ve aynen sözleşmeye yansıtılır. Vergi Kanunları uyarınca MÜŞTERİ’nin kayıt düzeni ile ilgili tüm sorumlulukları kendisine ait olacaktır.

11. FESİH

MÜŞTERİ, yeni ödeme döneminde PLUSWEB.com.tr internet sitesi üzerinden müşteri girişi yaparak aldığı hizmeti iptal edip herhangi bir başka bildirim yapmaksızın sözleşmeyi fesih edebilmektedir. Bunun için hizmetin son ödeme tarihinin geçmemiş olması gerekir. MÜŞTERİ, sona eren sözleşme, iptal edilen hizmet ile ilgili herhangi bir şekilde bedel iadesi talep etmeyeceğini kabul ve taahhüt eder. PLUSWEB, her zaman sözleşmeyi tek taraflı olarak feshedebilir. PLUSWEB’in sözleşmeyi fesih etmesi, hizmeti durdurması durumunda MÜŞTERİ’ye peşin ödemiş olduğu ücretin sadece kalan kısmı iade edilecektir.

MÜCBİR SEBEP Tarafların kontrolü ve iradesi dışında gelişen ve makul denetim gücü dışında kalan ve tarafların işbu sözleşme ile yüklendiği borçlarını yerine getirmelerini engelleyici ve/veya geciktirici önceden tahmin edilmesi mümkün olmayan, sayılanlarla sınırlı olmak kaydı ile savaş, iç savaş, terör eylemleri, deprem, yangın, sel benzeri tabi afetlerin meydana gelmesi mücbir sebep olarak değerlendirilecektir. Taraflardan biri, bir mücbir sebep ortaya çıktığında zaman kaybetmeksizin bunu derhal diğer tarafa bildirmek zorundadır. Böyle bir durumla karşılaşılması halinde taraflar birlikte değerlendirme yaparak alınacak tedbirleri beraberce tespit edecek ve uygulayacaklardır. Taraflar mücbir sebep yüzünden yükümlülüklerini tam veya zamanında yerine getirememekten dolayı sorumlu tutulmayacaktır, mücbir sebep durumunun kesintisiz 30 (otuz) gün devam etmesi halinde işbu sözleşme kendiliğinden münfesih hale gelecektir. Ancak Tarafların fesihten önce tahakkuk eden hak ve alacakları saklı kalacaktır.

12. YETKİLİ MAHKEME VE İCRA DAİRELERİ

İşbu sözleşmenin uygulanması sırasında doğacak her türlü uyuşmazlıkların çözümünde İSTANBUL Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir. Ayrıca taraflar bu sözleşme kapsamında verdikleri adres ve email adresine yapılacak bildirimleri kabul eder; iletişim bilgilerinde olacak değişiklikleri karşı tarafa en geç 7 gün içinde bildirmeyi yüklenirler. Aksi takdirde sözleşme sırasında verilen adreslere yapılacak tebliğ yahut mail bildirimleri karşı tarafa ulaşmış sayılır.

13. YÜRÜRLÜLÜK

PLUSWEB’e ait web sitesi üzerinden verilen siparişe ait ödemenin gerçekleşmesi durumunda MÜŞTERİ işbu sözleşmenin tüm koşullarını kabul etmiş sayılacaktır. PLUSWEB, söz konusu sözleşmenin site üzerinde, MÜŞTERİ tarafından okunduğuna ve kabul edildiğine dair onay almaksızın sipariş verilememesini sağlayacak yazılımsal düzenlemeleri yapmakla yükümlüdür.

Hosting Kullanım Şartları

İŞBU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN VERİLEN HİZMETLER İÇİN GEÇERLİDİR VE GERÇEK BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti. ARASINDA WEB HOSTİNG, VERİ MERKEZİ VE YAZILIM KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE HİZMET SÖZLEŞMESİNİ VE BU SÖZLEŞMENİN AYRILMAZ BİR PARÇASI OLAN KULLANIM ŞARTLARINI TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKMEKTEDİR. HİZMET KULLANIM SÖZLEŞMESİ UYMANIZ GEREKEN KURALLARI İÇERMEKTEDİR. BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.

1. HİZMET SAĞLAYICI ve TARAFLAR

İşbu sözleşme, PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti. (Sözleşmenin bundan sonraki bölümlerinde kısaca “PLUSWEB” olarak anılacaktır.) ile PLUSWEB tarafından sağlanan hizmetleri satın alan müşteriler (bundan sonra kısaca “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır.) arasında akdedilmiştir.

Adres : Atakent Mah. 221.Sok. No:3/A Rota Ofis A Blok K.3. D.17 Halkalı Küçükcekmece / İSTANBUL

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu sözleşmenin konusu PLUSWEB tarafından sağlanan hosting hizmetlerinin kullanım şartlarını belirler.

3. BİLGİ

PLUSWEB, hizmet kalitesini yükseltmek amacıyla, bilgi güvenliği yönetim sistemi standartları olarak kabul edilen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemleri, TS ISO IEC 20000_1 Bilgi Teknolojileri ve Hizmet Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 22301:2013 Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemleri, yaklaşımlarını uygulama kararı almıştır. Bu belge bu anlamda müşterilerimize bilgi verme amacı ile hazırlanmıştır. PLUSWEB, dünya çapında kabul görmüş olan bu standartları uygulayarak müşterilerine daha güvenli hizmet vermeyi amaçlamaktadır.

Bu standartların başında gelen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini kurmak, gerçekleştirmek, işletmek, izlemek, gözden geçirmek, sürdürmek ve sürekli iyileştirmek için, PLUSWEB bünyesinde bir model hazırlanmıştır.

4. İÇERİK İZİNLERİ

PLUSWEB tarafından sağlanan tüm hizmetlerin kullanımı, Uluslararası hukuk kurallarına ve teamüllere, Türkiye Cumhuriyeti'nin taraf olduğu Uluslararası sözleşmelere uygun olarak kullanılmak zorundadır. PLUSWEB, yasal değişiklikler konusunda müşterilerine bilgi vermekle yükümlü değildir. Hizmetler sadece yasal izinler dahilinde kullanılabilmektedir. Hizmetlerimizden yararlanan tüm müşterilerimiz yayımlayacakları ve/veya çalıştırdığı tüm içerik yada uygulamaların yasalara uygun olduğunu ve başkaca gerçek ya da tüzel kişilerin hak ve hürriyetlerini engelleyici veya bunlara zarar verici olmadığını bu anlaşma ile kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.

PLUSWEB tarafından sağlanan hizmetlerde telif hakkı veya marka ihlali yapmak yasaktır. Telif hakları video, müzik, kitap veya fotoğraf gibi gibi eser niteliğinde veya değil sahibinin hususiyetini taşıyan her türlü içeriklerin kopyalanması vb. oluşabilecek tüm hak ihlallerini kapsar. Ticari marka sahibinin veya hak ihlaline uğrayanın ürünlerini izinsiz olarak yayınlanması durumunda, Müşteri veya tüzel kişilerin hesapları, PLUSWEB’ e resmi olarak tebliğ edildiğinde sonlandırılacaktır.

5. KISITLAMALAR

Tüm hizmetlerimizde izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler aşağıda belirtilmiştir;

● IRC Scriptler ve Botlar

● Proxy Scriptler ve Anonymizerlar

● Korsan Yazılım ve Warez

● AutoSurf, PTC, PTS ve PPC siteleri

● IP Scannerlar

● Bruteforce Programları, Scriptleri ve Uygulamaları

● Mail Bombers, Spam Scriptler ve Mailer Pro

● Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı

● Adult, Erotik, Adult Hikaye ve Video gibi her türlü içeriğe sahip siteler

● Escort, jigolo siteleri gibi arkadaşlık ve bu içeriğe sahip olan tüm siteler

● Piyango ve Kumar Siteleri

● MUD'lar, RPG'ler ve PBBG'ler

● Hacker siteleri odaklı arşiv programları

● Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri

PLUSWEB herhangi bir hesap sahibine hizmet vermeyi reddetme hakkına sahiptir. Yayımladığınız bir materyal müstehcen, tehdit, yasa dışı ya da bir şekilde hizmet kullanım sözleşmesini ihlal eden bir durumda olduğu zaman size haber verilerek ya da haber verilmeden hizmetiniz devre dışı bırakılacaktır.

Abuse (Kötüye kullanım) birimimizden e-posta geldiğinde, 24 saat içerisinde gelen bildirime karşı destek bileti -üzerinden cevap verme zorunluluğunuz bulunmaktadır. 24 Saat içinde cevap alınamıyorsa hizmetin askıya alınması veya sonlandırılması gerekebilir. Ayrıca, 5651 sayılı yasa gereğince İl Emniyet Müdürlüklerinden gönderilen mahkeme kararları, ESB (Erişim Sağlayıcıları Birliği), veya BTK (Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu) tarafından erişimin kısıtlaması ile ilgili kararları gece veya gündüz fark etmeksizin 4 saat içerisinde herhangi bir ihtara gerek kalmadan yasa gereği uygulanmaktadır.

Kısıtlamalar ile birlikte toplu halde atılan spam veya istenmeyen e-posta gönderimine kesinlikle izin verilmemektedir. Üye ve Veri tabanlarından gönderilen mailler, satın alınan mail listeleri ve bunlara gönderilen mailler Spam olarak değerlendirilir ve kabul edilir. Bu aktiviteleri yapan müşterilerin hesapları uyarılmadan durdurulacak veya e-posta gönderimine karşı sınırlandırılacak, Spam mail gönderimi müşteri tarafından durdurulmadan hizmet tekrar aktif edilmeyecektir.

İşbu sözleşmeye uymayan herhangi bir hizmeti PLUSWEB kapatma ve kendi durumuna göre acil durumlarda değişiklik yapma haklarını saklı tutmaktadır.

Küçük yaştakilere potansiyel zarar verecek içerikleri yayımlamak kesinlikle yasaktır, çocuk pornosu veya buna benzer algılanan içerikler bu kategoride değerlendirilmektedir. Herhangi bir sitede çocuk pornosu barındırılması veya bildirilmesi durumunda müşterimize içeriğin kaldırılması hususunda abuse bildirimi yapılarak, bunun tekrar etmesi durumunda hizmet sonlandırılır. Hizmet sahibinin bilgisi dışında olan bir durum ise, içeriğin kaldırılması ile ilgili 24 saat süre verilmektedir.

Bir hizmete gelebilecek DDoS ataklar, mail bomer, flood, ip spoffing ve benzeri türde saldırılar karşısında diğer hizmet alan kullanıcıların bu durumdan etkilenmesi nedeni ile hesap geçici suretle derhal saldırı altında olan IP adresi kapatılır.

6. YEDEKLEME VE VERİ KAYBI

PLUSWEB 27001:2013 ISO Standartları gereği kendi yedekleme politikasına uygulamaktadır. Bu Politikaya göre;

PLUSWEB, Müşteri kaynaklı olmayan Sunucu tarafında oluşabilecek fiziksel ve yazılım arızalarını anlık olarak giderebilmek için ve firma itibarını yüksek tutmak, müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla yedekleme sistemi planlamıştır. Planlanmış bu yedekleme sistemi ile alınan yedeklerden müşterilere hiçbir şekilde garanti ve yedekleme hizmeti verilmemektedir. Hesapların yedekleme işlemi tamamen müşterilere ait olup herhangi bir veri kaybından firmamız sorumlu tutulamaz. Ancak Müşterilerin hesaplarında yaşadığı problemleri göz önünde bulundurarak, PLUSWEB tarafından alınmış yedeklere ihtiyaç duyması durumunda, yedekleme sistemine göre alınmış yedekler arasından talep edilen yedek PLUSWEB inisiyatifinde müşteriye verilmektedir. Hizmetinizi iptal ettiğiniz durumlarda yedekleriniz ile birlikte hesabınız tamamen silinmektedir.

7. TEKNİK DESTEK İLE İLGİLİ ŞARTLAR

Teknik destek talepleri sadece otomasyon sisteminden kabul edilmektedir ve buradan kayıt altına alınmaktadır. Teknik destek taleplerine cevaplar da yine aynı şekilde otomasyon sistemine gönderilmiş destek taleplerine cevap olarak iletilir. Telefon üzerinden teknik destek kesinlikle verilmemektedir. Destek talebi gönderen müşterilerimiz, telefon ile iletişime geçip destek talepleri hakkında ekibimize konunun acil olduğunu iletebilir veya destek talebinin durumu hakkında bilgi alabilir. Problemin çözümü, detayı ve bilgilendirmesi yine gönderilen destek talebi üzerinden yapılmaktadır.

PLUSWEB, müşterilerine sadece kendi işi ile alakalı konularda destek verebilir. PLUSWEB' in müşteriye vereceği teknik destek içeriği aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir. Belirtilen maddelerin içerdiği teknik destek kapsamı dışındaki talepler, servis seviyesi anlaşması yapılarak yerine getirilir.

● PLUSWEB almış olduğunuz hizmetin kurulumu nu yapıp bilgileri sisteme kayıtlı e-posta hesabınıza gönderecektir.

● Destek biriminde çalışan görevli personel kullanacağınız site yazılımının kurulumu ve düzenlenmesi hakkında bir destek vermemektedir.

● Hosting, Reseller ve e-posta hizmetlerinin yönetimi (mail hesap açma – kapatma, kota artırımı) müşterilere aittir.

● Destek konusu gözetmeksizin kişisel problemler veya Hosting problemleri ile alakalı sorunlarınız için destek personeli kişisel bilgisayarınıza uzaktan bağlantı yapamaz.

● PLUSWEB, sitelerinizin farklı firmalardan taşınması konusunda aşağıdaki şartlara göre destek vermektedir.

Eski firmanızda kullandığınız hizmetin ve panelin durumuna göre, reseller - bireysel hesap şeklinde ekli olan sitelerde kullandığınız panel cPanel ise gerekli bilgileri destek ekibine ileterek taşıma işlemleri yapılabilmektedir. Sitelerinizin tek bir cPanel hesabı altında “Eklenti Etki Alanı” (Addon Domain) şeklinde eklenmiş sitelerin taşıma işlemleri otomatik hesap taşıma tekniği ile yapılamadığında teknik ekibimiz bu işlemlerde destek sağlamamaktadır. Teknik destek personelimiz sadece cPanel kullanan müşterimize taşıma konusunda destek vermektedir, cPanel dışında Plesk, Directadmin yada buna benzer ücretsiz panellerde taşıma işlemi yapılmamaktadır. Teknik destek personelimiz tarafından yapılan taşımalarda eksik taşınan dosyalardan firmamız sorumlu tutulamaz, taşınan sitelerin kontrolü müşterilere aittir.

8. LİMİTLENDİRMELER

PLUSWEB paylaşımlı hosting paketlerinde alan kullanımı web içeriği ile sınırlıdır. Müşteri, bunun dışında sağlanan web alanını arşivleme, depolama benzeri bir amaç için kullanamaz. PLUSWEB, arşivleme, depolama benzeri bir amaç için kullanıldığı tespit edilen alanlarda limitle me yapma hakkına sahiptir. Paketler ile alakalı limitlendirmeler aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir;

● Sitemizde bulunan Hosting paketleri için geçerli özellikler dışında değişiklik yapılmamaktadır. Paket özelliklerinin yeterli gelmediği durumlarda paket yükseltme işlemi yapılmalıdır.

● Tüm hosting paketlerinde Inode limiti bulunmaktadır. Bu limit 100.000 adet dosya anlamına gelir, almış olduğunuz hizmetin tamamı için geçerli olup tüm sitelerinizin dosyalarını bu limite göre ayarlanması gerekmektedir.

● Tüm Hosting paketlerinde %25 CPU (İşlemci) ve 512 MB Ram limiti bulunmaktadır. Bu limitlerin yazılımsal nedenlerden dolayı, kontrol altına alınamayan durumlarda sunucudaki diğer müşterilere etki edeceğinden hesabınız askıya alınabilmektedir.

● PLUSWEB, hosting sunucularına gelen saldırıları tespit edebilmek amacı ile hesaplarınızın ip adresini değiştirebilir veya askıya alabilmektedir.

● Tüm hosting paketlerimiz için saatlik e-posta gönderim limiti 100 adettir.

Sunucu Kullanım Şartları

İŞBU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN VERİLEN HİZMETLER İÇİN GEÇERLİDİR VE GERÇEK BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti. ARASINDA WEB HOSTİNG, VERİ MERKEZİ VE YAZILIM KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE HİZMET SÖZLEŞMESİNİ VE BU SÖZLEŞMENİN AYRILMAZ BİR PARÇASI OLAN KULLANIM ŞARTLARINI TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKMEKTEDİR. HİZMET KULLANIM SÖZLEŞMESİ UYMANIZ GEREKEN KURALLARI İÇERMEKTEDİR. BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.

1. HİZMET SAĞLAYICI ve TARAFLAR

İşbu sözleşme, PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti (Sözleşmenin bundan sonraki bölümlerinde kısaca “PLUSWEB” olarak anılacaktır.) ile PLUSWEB tarafından sağlanan hizmetleri satın alan müşteriler (bundan sonra kısaca “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır.) arasında akdedilmiştir.

Adres : Atakent Mah. 221.Sok. No:3/A Rota Ofis A Blok K.3. D.17 Halkalı Küçükcekmece / İSTANBUL

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu sözleşmenin konusu Plusweb tarafından sağlanan VPS - VDS ve Bulut Sunucu Kiralama, Yönetilen Sunucu Kiralama ile Fiziksel Sunucu Kiralama kullanım şartlarını belirler.

3. BİLGİ

ernet, hizmet kalitesini yükseltmek amacıyla, bilgi güvenliği yönetim sistemi standartları olarak kabul edilen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemleri, TS ISO IEC 20000_1 Bilgi Teknolojileri ve Hizmet Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 22301:2013 Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemleri, yaklaşımlarını uygulama kararı almıştır. Bu belge bu anlamda müşterilerimize bilgi verme amacı ile hazırlanmıştır. Plusweb, dünya çapında kabul görmüş olan bu standartları uygulayarak müşterilerine daha güvenli hizmet vermeyi amaçlamaktadır. 

Bu standartların başında gelen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini kurmak, gerçekleştirmek, işletmek, izlemek, gözden geçirmek, sürdürmek ve sürekli iyileştirmek için, Plusweb bünyesinde bir model hazırlanmıştır.

4. İÇERİK İZİNLERİ

Plusweb tarafından sağlanan tüm hizmetlerin kullanımı, Uluslararası hukuk kurallarına ve teamüllere,Türkiye Cumhuriyeti'nin taraf olduğu Uluslararası sözleşmelere uygun olarak kullanılmak zorundadır. Plusweb, yasal değişiklikler konusunda müşterilerine bilgi vermekle yükümlü değildir. Hizmetler sadece yasal izinler dahilinde kullanılabilmektedir. Hizmetlerimizden yararlanan tüm müşterilerimiz yayınlayacakları ve/veya çalıştırdığı tüm içerik yada uygulamaların yasalara uygun olduğunu ve başkaca gerçek ya da tüzel kişilerin hak ve hürriyetlerini engelleyici veya bunlara zarar verici olmadığını bu anlaşma ile kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.

Plusweb tarafından sağlanan hizmetlerde telif hakkı veya marka ihlali yapmak yasaktır. Telif hakları video, müzik, kitap veya fotoğraf gibi gibi eser niteliğinde veya değil sahibinin hususiyetini taşıyan her türlü içeriklerin kopyalanması vb. oluşabilecek tüm hak ihlallerini kapsar. Ticari marka sahibinin veya hak ihlaline uğrayanın ürünlerini izinsiz olarak yayınlanması durumunda, Müşteri veya tüzel kişilerin hesapları, Plusweb’ e resmi olarak tebliğ edildiğinde sonlandırılacaktır.

5. KISITLAMALAR

Tüm hizmetlerimizde izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler aşağıda belirtilmiştir;

● IRC Scriptler ve Botlar

● Proxy Scriptler ve Anonymizerlar

● Korsan Yazılım ve Warez

● AutoSurf, PTC, PTS ve PPC siteleri

● IP Scannerlar

● Bruteforce Programları, Scriptleri ve Uygulamaları

● Mail Bombers, Spam Scriptler ve Mailer Pro

● Uygun izinlere sahip olmayan madde satışı

● Adult, Erotik, Adult Hikaye ve Video gibi her türlü içeriğe sahip siteler

● Escort, jigolo siteleri gibi arkadaşlık ve bu içeriğe sahip olan tüm siteler

● Piyango ve Kumar Siteleri

● MUD'lar, RPG'ler ve PBBG'ler

● Hacker siteleri odaklı arşiv programları

● Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri

Plusweb herhangi bir hesap sahibine hizmet vermeyi reddetme hakkına sahiptir. Yayınladığınız bir materyal müstehcen, tehdit, yasa dışı ya da bir şekilde hizmet kullanım sözleşmesini ihlal eden bir durumda olduğu zaman size haber verilerek ya da haber verilmeden hizmetiniz devre dışı bırakılacaktır.

Abuse (Kötüye kullanım) birimimizden e-posta geldiğinde, 24 saat içerisinde gelen bildirime karşı destek bileti üzerinden cevap verme zorunluluğunuz bulunmaktadır. 24 Saat içinde cevap alınamıyorsa hizmetin askıya alınması veya sonlandırılması gerekebilir. Ayrıca, 5651 sayılı yasa gereğince İl Emniyet Müdürlüklerinden gönderilen mahkeme kararları, ESB (Erişim Sağlayıcıları Birliği), veya BTK (Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu) tarafından erişimin kısıtlaması ile ilgili kararları gece veya gündüz fark etmeksizin 4 saat içerisinde herhangi bir ihtara gerek kalmadan yasa gereği uygulanmaktadır.

Kısıtlamalar ile birlikte toplu halde atılan spam veya istenmeyen e-posta gönderimine kesinlikle izin verilmemektedir. Üye ve Veri tabanlarından gönderilen mailler, satın alınan mail listeleri ve bunlara gönderilen mailler Spam olarak değerlendirilir ve kabul edilir. Bu aktiviteleri yapan müşterilerin hesapları uyarılmadan durdurulacak veya e-posta göndermeye karşı sınırlandırılacak, Spam mail gönderimi müşteri tarafından durdurulmadan hizmet tekrar aktif edilmeyecektir.

İşbu sözleşmeye uymayan herhangi bir hizmeti Plusweb kapatma ve kendi durumuna göre acil durumlarda değişiklik yapma hakkını saklı tutmaktadır.

Küçük yaştakilere potansiyel zarar verecek içerikleri yayımlamak kesinlikle yasaktır, çocuk pornosu veya buna benzer algılanan içerikler bu kategoride değerlendirilmektedir. Herhangi bir sitede çocuk pornosu barındırılması veya bildirilmesi durumunda müşterimize içeriğin kaldırılması hususunda abuse bildirimi yapılarak, bunun tekrar etmesi durumunda hizmet sonlandırılır. Hizmet sahibinin bilgisi dışında olan bir durum ise, içeriğin kaldırılması ile ilgili 24 saat süre verilmektedir. Bir hizmete gelebilecek DDoS ataklar, mail bomer, flood, ip spoffing ve benzeri türde saldırılar karşısında diğer hizmet alan kullanıcıların bu durumdan etkilenmesi nedeni ile hesap geçici suretle derhal saldırı altında olan IP adresi kapatılır.

6. YEDEKLEME VE VERİ KAYBI

Plusweb 27001:2013 ISO Standartları gereği kendi yedekleme politikasına uygulamaktadır. Bu Politikaya göre;

● Kiralık Sunucular : Kiralık sunucuların yönetim sorumluluğu müşterimizdedir. Bu nedenle bu hizmete ilişkin herhangi bir yedek alma sorumluluğu Plusweb 'e ait değildir. Kiralık sunucularda oluşabilecek donanımsal arızalardan, yaşanacak veri kayıplarında da Plusweb sorumlu tutulamaz. Müşteriler kiralık sunucularında yedek yapılandırması ile ilgili göndereceği destek talebi üzerinden yardım alabilir. Bu yapılandırma sonrasında yedekleme sisteminin çalışır durumda olduğunu, alınan yedeklerin doğru bir biçimde alınıp alınmadığı yine müşteri sorumluluğundadır.

● VPS Sanal Sunucular : VPS (Virtual Private Server) Sanal Sunucuların yönetim sorumluluğu müşterilerimizdedir. VPS Sanal Sunucu hizmetinde Yedekleme sistemi maliyetleri göz önünde bulundurularak yedekleme işlemi yapılamamaktadır. Müşteri memnuniyeti ve teknik destek açısından müşteriler yedek yapılandırması ile alakalı teknik ekimizden talepte bulunabilir. Yedekleme sistemi ekibimiz tarafından yapılandırılmış olsa bile kontrolü ve yedeklerin çalışabilirliği yine müşterilere aittir.

● SSD VDS Sunucular : VDS (Virtual Dedicated Server) ve SSD VDS Sanal Sunucularda yönetim sorumluluğu müşterilerimizdedir. Bu hizmetimizde yedekleme işlemi yapılamamaktadır. Yedekleme, ek hizmet olarak 1, 2 ve 3 gün olmak üzere otomatik sistem kopyası alınarak verilmektedir. Sistem kopyası hizmeti sunucunun tamamının sanal olarak yedeğinin alınmasıdır. Alınan sanal sunucu sistem imajı şeklinde olduğundan yedek içerisinden bir dosya veya içerik alınmamaktadır. Sistem kopyası ile alakalı daha detaylı ve teknik bilgi için internet sitesi üzerinden hizmet detaylarını kontrol edebilirsiniz. Sistem kopyası ile alınan yedeklerin bütünlüğü ile ilgili %100 garanti verilmemektedir. Alınan yedekler ile ilgili herhangi bir yaşanacak sorundan kaynaklı veri kaybından Plusweb sorumlu tutulamaz. Plusweb, VDS ve SSD VDS sanallaştırma sistemlerinde oluşabilecek problemleri göz önünde bulundurarak, tüm sanallaştırma sistemi makinelerinde yedekleme sistemi kullanmaktadır. Bu yedekler fiziksel tüm sunucu içeriğini kapsar, olası bir donanım arızasında bu yedekler ile müşterilerimizin sunucuları farklı bir donanım üzerinden tekrar çalıştırılır. Eğer müşterilerimizin herhangi bir şekilde alınan bu yedeklere ihtiyaç duyarsa sistem kopyası hizmeti almamış olsa dahi 100 TL karşılığında bu yedekler temin edilir. Yedeklerin bütünlüğü ile ilgili %100 garanti verilmemekte olup herhangi bir veri kaybından firmamız sorumlu tutulamaz.

● Yönetilen Sunucular : Yönetilen sunucu paketleri içerisinde yedekleme alanı ayrı olarak yapılandırılmıştır. Sunucular yedek yapılandırmaları da dahil olmak üzere kullanıma hazır bir şekilde teslim edilmektedir. Alınan yedekler teknik personeller tarafından sürekli olarak kontrol edilmektedir. Yedek sistemlerinde fiziksel olarak oluşabilecek arızalarda yaşanan veri kayıplarından firmamız sorumlu tutulamaz.

7. TEKNİK DESTEK İLE İLGİLİ ŞARTLAR

Teknik destek talepleri sadece otomasyon sisteminden kabul edilmektedir ve buradan kayıt altına alınmaktadır. Teknik destek taleplerine cevaplar da yine aynı şekilde otomasyon sistemine gönderilmiş destek taleplerine cevap olarak iletilir. Telefon üzerinden teknik destek kesinlikle verilmemektedir. Destek talebi gönderen müşterilerimiz, telefon ile iletişime geçip destek talepleri hakkında ekibimize konunun acil olduğunu iletebilir veya destek talebinin durumu hakkında bilgi alabilir. Problemin çözümü, detayı ve bilgilendirmesi yine gönderilen destek talebi üzerinden yapılmaktadır. 

Plusweb, müşterilerine sadece kendi işi ile alakalı konularda destek verebilir. (Yönetilen Sunucu Hizmeti Hariç) Plusweb' in müşteriye vereceği teknik destek içeriği aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir. Belirtilen maddelerin içerdiği teknik destek kapsamı dışındaki talepler, servis seviyesi anlaşması yapılarak yerine getirilir.

● Satın alınan sanal ya da fiziksel sunucu hizmetinin devreye alınması için gereken ilk işletim sistemi kurulumu ücretsizdir.

● Fiziksel sunucularda ilk kurulum dışında yılda bir defa ücretsiz olarak yeniden kurulum yapılmakta olup, bunun dışındaki kurulumlar için ücret talep edilmektedir.

● İşletim sistemi üzerine Plusweb 'den satın alınmış kontrol paneli yazılımlarının kurulumları ücretsiz olarak yapılır.

● Plusweb' ten satın alınmış kontrol paneli yazılımları kullanımı müşteri tarafından sağlanırken, bu panellerde oluşabilecek arızalarla ilgili destek Plusweb tarafından verilecektir. Kontrol paneli yazılımlarının kullanımına ilişkin destek Plusweb tarafından verilmemektedir.

● İşletim sistemlerinde oluşabilecek arızalar ile ilgili sorumluluk müşteriye ait olup, bu arızalardan dolayı müşterinin sunucuya uzaktan erişebilmesini sağlamak için gerekli işlemler Plusweb görevli personeli tarafından sağlanmaktadır. (KVM Over IP, Konsol erişimi gibi) Oluşan sorunları gidermek yine müşteri tarafından yapılmalıdır. Talep edilmesi durumunda çeşitli işletim sistemlerinde rescue (kurtarma) modun da işletim sistemleri yeniden başlatılabilir.

● Fiziksel sunucularda meydana gelen arızalar Plusweb teknik destek personeli tarafından kontrol edilir, arızalı olan fiziksel sunucu bileşenleri yenileri ile değiştirilir. Eğer arıza giderilemiyorsa Plusweb stoklarında bulunan aynı sunucu veya muadil bir sunucu size tahsis edilir. Problemin çözümüne ilişkin, teknik destek personeli size tahmini bir süre vermemektedir. Yaşanan bu problemden dolayı sunucunun işletim sistemi veya Plusweb 'den satın almış olduğu kontrol panelinin yeniden kurulması gerekiyorsa bu kurulum ücretsiz olarak yapılır.

● Sanal veya fiziksel sunucularda internet erişimi ile ilgili yaşanan problemlerde teknik destek Plusweb tarafından sağlanır. Ancak internet erişim kesintisi; sunucu üzerindeki işletim sistemi, çalışan uygulamalar ve/veya kullanıcı hatalarından kaynaklı ise çözümün mümkün olabildiği durumlarda talep edilmesi halinde Plusweb teknik personeli tarafından teknik destek sağlanacaktır.

● Sunucunuza gelen internet saldırıları ile ilgili saldırının tipine göre Plusweb ücretli olarak Firewall hizmeti sunmaktadır. Bu hizmetin teknik detayları İnternet sitemizde yer alır. Eğer bir Firewall hizmetiniz yok ise saldırının engellenmesine ilişkin Plusweb teknik destek sağlamamaktadır. Ancak talep edilmesi durumunda gelen saldırılara ait log kayıtlarının verilmesi, IP adresinin kapatılması ve IP adresinin geçici olarak yurt dışı erişiminin engellenmesi sağlanmaktadır.

● Yönetilen sunucu paketlerinde sadece cPanel firmasının desteklediği modül ve eklentiler teknik destek ekibi tarafından kurulabilmektedir.

8. LİMİTLENDİRMELER

Kiralık Sunucular

Kiralık sunucular ile ilgili limitlendirmeler aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir. 

Kiralık sunucuların donanım bileşenlerinde yapılacak değişiklikler internet sitemizde yer almaktadır. İnternet sitemizdeki kiralık sunucular paketleri için geçerli bileşenler dışında değişiklik yapılmamaktadır. Kiralık sunuculara dışarıdan herhangi bir cihaz ve/veya müşteriye ait olan fiziksel bileşenlerin veri merkezine gönderilerek takılması kesinlikle yasaktır. Kiralık sunucularda internet erişimi ile ilgili trafik kotası satın alınan hizmetin detaylarında açıkça belirtilmektedir. Hizmet detaylarında açıkça belirtilen trafik paket kotasının aşılması durumda aşılan miktar kadar ücretlendirme yapılacaktır. Bu ücretlendirme ile ilgili bilgiler internet sitemizde yer alır. Verilen hizmetin limitler dahilinde kullanılmasında sorumluluk müşteriye aittir.

VPS Sanal Sunucular

VPS Sanal Sunucu hizmeti ile ilgili limitlendirmeler aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir.

VPS sanal sunucu hizmetinin paket özelliklerinde yapılacak değişiklikler internet sitemizde yer almaktadır. Sitemizdeki VPS sanal sunucu paketleri için geçerli özellikler dışında değişiklik yapılmamaktadır. VPS sanal sunucularda sanallaştırma yazılımsal olarak yapılmaktadır. Sanal sunucuya verilen limitler maksimum kullanımdan dolayı teknik olarak aşılabilir. Maksimum kullanım ya da yapılan limitlendirmelerin üstünde bir kullanım söz konusu olduğunda, Plusweb kullanıcının sunucusuna müdahale etme hakkına sahiptir.

VPS sanal sunucularda internet erişimi ile ilgili trafik kotası satın alınan hizmetin detaylarında açıkça belirtilmektedir. Hizmet detaylarında açıkça belirtilen trafik paket kotasının aşılması durumda aşılan miktar kadar ücretlendirme yapılacaktır.Bu ücretlendirme ile ilgili bilgiler internet sitemizde yer alır. VPS sanal sunucularda müşteri memnuniyeti için ileride oluşabilecek kaynak dağıtım problemlerini önlemek amacıyla sanal sunucunuz aynı alt yapı ile sanallaştırılmış farklı bir ana sunucu üzerine taşınabilir. Bu taşıma işlemi Plusweb tarafından planlı bakım çalışması kapsamında gerek görüldüğü durumlarda yapılabilir. Bu taşımadan dolayı kaynaklanabilecek kesinti durumlarında Plusweb önceden size haber verir ve bu kesintiler planlı bakım çalışması kapsamında yapıldığı için uptime garantisi dışındadır. Verilen hizmetin limitler dahilinde kullanılmasında sorumluluk müşteriye aittir.

VDS ve SSD VDS Sanal Sunucular

VDS – SSD VDS sanal sunucu hizmeti ile ilgili yapılacak limitlendirmeler aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir.

VDS ve SSD VDS sanal sunucu hizmetinin paket özelliklerinde yapılacak değişiklikler internet sitemizde yer almaktadır. Sitemizdeki VDS ve SSD VDS sanal sunucu paketleri için geçerli özellikler dışında değişiklik yapılmamaktadır. VDS ve SSD VDS sanal sunucularda internet erişimi ile ilgili trafik kotası satın alınan hizmetin detaylarında açıkça belirtilmektedir. Hizmet detaylarında açıkça belirtilen trafik paket kotasının aşılması durumda aşılan miktar kadar ücretlendirme yapılacaktır.

Bu ücretlendirme ile ilgili bilgiler internet sitemizde yer alır. VDS ve SSD VDS sanal sunucularda müşteri memnuniyeti için ileride oluşabilecek kaynak dağıtım problemlerini önlemek amacıyla sanal sunucunuz aynı alt yapı ile sanallaştırılmış farklı bir ana sunucu üzerine taşınabilir. Bu taşıma işlemi Plusweb tarafından planlı bakım çalışması kapsamında gerek görüldüğü durumlarda yapılabilir. Bu taşımadan dolayı kaynaklanabilecek kesinti durumlarında Plusweb önceden size haber verir ve bu kesintiler planlı bakım çalışması kapsamında yapıldığı için uptime garantisi dışındadır. Verilen hizmetin limitler dâhilin de kullanılmasında sorumluluk müşteriye aittir.

Taşıma Kullanım Şartlar

İŞBU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN VERİLEN HİZMETLER İÇİN GEÇERLİDİR VE GERÇEK BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti. (. ARASINDA BARINDIRMA HİZMETİNİN KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE HİZMET SÖZLEŞMESİNİ VE BU SÖZLEŞMENİN AYRILMAZ BİR PARÇASI OLAN KULLANIM ŞARTLARINI TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKMEKTEDİR. HİZMET KULLANIM SÖZLEŞMESİ UYMANIZ GEREKEN KURALLARI İÇERMEKTEDİR. BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.

1. HİZMET SAĞLAYICI ve TARAFLAR

İşbu sözleşme, PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti. (Sözleşmenin bundan sonraki bölümlerinde kısaca “PLUSWEB” olarak anılacaktır.) ile PLUSWEB tarafından sağlanan hizmetleri satın alan müşteriler (bundan sonra kısaca “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır.) arasında akdedilmiştir.

Adres : Atakent Mah. 221.Sok. No:3/A Rota Ofis A Blok K.3. D.17 Halkalı Küçükcekmece / İSTANBUL

2. SÖZLEŞMENİN KONUSU

İşbu sözleşmenin konusu PLUSWEB müşterileri tarafından yeni sipariş verilen hizmetlerde sağanan taşıma hizmetinin kullanım şartlarını belirler.

3. BİLGİ

PLUSWEB, hizmet kalitesini yükseltmek ve müşterilerine daha güvenli hizmet vermek adına bu sözleşmeyi hazırlamıştır.

4. PLUSWEB'in SORUMLULUKLARI

PLUSWEB, müşterinin farklı lokasyonda kullandığı internet site/sitelerini panel gözetmeksizin cPanel kontrol paneli ile sunduğu hizmetlerine taşınmasını taahhüt eder.

PLUSWEB, windows altyapısı kullanan internet sitelerine destek sağlamadığından bu alt yapıyı kullanan (Asp - Aspx) internet sitelerinin taşıma işlemleri, taşıma hizmeti kapsamı dışındadır.

Taşıma hizmeti 30 adet web sitesine kadar ücretsiz olarak yapılmaktadır.

30 adet üzerindeki site/sitelerin taşıma işlemi PLUSWEB 'in belirlemiş olduğu fiyat politikası ile ücretli yapılmaktadır.

Taşıma işlemleri, PLUSWEB ’in belirleyeceği randevu sistemine göre ödeme sonrası ve müşteri onayı ile başlayacaktır.

Taşıma süresi için kesin bir zaman aralığı belirtilmemektedir. Bu durum taşınacak verinin adeti-boyutu ve karşı sunucunun hız durumuna göre değişkenlik göstermektedir.

PLUSWEB, taşıma işlemi esnasında karşı taraf ile ilgili oluşabilecek veri kayıplarından sorumlu tutulamaz.

PLUSWEB, mevcut site/sitelerin bulunduğu veri merkezi / firma yada şahıslarla iletişimde bulunamaz. Ancak veri sahibinin teknik işlemlerden anlamadığı durumlarda müşterinin teknik işlerini takip eden personelden bilgi alabilir.

Taşıma işlemi FTP üzerindeki dosyaları ve bu dosyalara bağlı veri tabanlarını kapsar. Hizmet içerisinde çalışan e-postaları kapsamamaktadır. (E-postalar sunucu içerisinde farklı servis ve algoritmalarda tutulmaktadır bu nedenle taşıma kapsamı içerisinde değildir.)

Taşıma işlemi sonrasında oluşabilecek yazılımsal hataların giderilmesi müşteri sorumluluğundadır. PLUSWEB destek ekibi, destek prosedürü kapsamında sunucu kaynaklı hataların giderilebilmesi için destek verir.

PLUSWEB taşıma işlemi öncesinde ve sonrasında taşınacak site / sitelerin işlem aksiyonlarını müşteriye bildirmekle yükümlüdür.

Taşıma işlem akışı sadece PLUSWEB teknik destek paneli üzerinden gerçekleştirilmekte olup müşterilere anlık bilgiler de yine bu panel üzerinden sağlanmaktadır.

Taşıma işlemleri PLUSWEB dışındaki firma ya da veri merkezleri üzerindeki veriler için yapılacaktır. PLUSWEB sunucularında çalışan web siteleri için taşıma işlemleri yapılmayacaktır.

5. MÜŞTERİNİN SORUMLULUKLARI

Müşteri, taşıması yapılacak hizmetin (FTP, Kontrol Panel ve Veri Tabanı v.b sunucu erişim) bilgilerini vermekle yükümlüdür.

Taşıma esnasında oluşabilecek karşı taraf ile ilgili her türlü problemlerde destek alma ve iletişim kurma işlemleri müşteri tarafına aittir.

Müşteri, taşıma işlemi sonrası taşınan bütün verileri / internet sitelerini kontrol etmekle yükümlü olup taşıma işlemi yapan PLUSWEB teknik destek personeline bilgi vermelidir.

Müşteri, taşınan site / sitelerin taşıma sonrası çalışabilmesi için isim sunucularını yönlendirmelidir. Bu işlem PLUSWEB dışında farklı bir lokasyonda ki firmada gerçekleştiğinden PLUSWEB tarafında yapılmamaktadır.

Taşıma işlemi esnasında karşı sunucunun erişilemez olması, bilgilerinin yanlış olması ve isim sunucuların yönlendirilmesi gibi işlemlerin gerçekleştirilebilmesi için müşterilerin aktif olması önerilir.

Taşıma hizmeti satın alan müşteri, Taşıma Hizmet Talep Formunu doldurup PLUSWEB teknik destek personeline bildirmekle yükümlüdür.

6. İADE

Satın alınan hosting ya da sunucu hizmetinin iptal ve iade işlemlerinde, hosting ya da sunucu hizmeti ile birlikte satın alınan taşıma hizmetinin ücret iadesi yapılmamaktadır.

10 adet alan adına kadar ücretsiz olarak verilen taşıma hizmeti, satın alınan hosting ya da sunucu hizmetinin 15 gün içerisinde iptal ve iade edilmesi durumunda, iade edilecek hizmet bedelinden ücretsiz verilen taşıma hizmeti bedeli kesilerek iade işlemi yapılmaktadır.

Gizlilik ve Güvenlik

Bu gizlilik ilkeleri PlusWeb Sunucu Internet Hizmetleri Tic. Ltd. Sti tarafından, Plusweb.com.tr web sitesi ve alt siteleri üzerindeki bilgi toplama ve dağıtımı işlemlerinin kurallarını içermektedir. IP adresinizi, sunucularımızdaki hesaplarınıza / sitelerinize erişim sorunlarının giderilmesi için kullanılacak olup IP adresiniz, sizi tanımlamak ve açık demografik bilgilerinizin toplanması için kullanılacaktır. Sitemizde güvenlik takibi ve aynı reklamların görülmesinin engellenmesi için Cookie'lerden yararlanılmaktadır. Cookie'lerden size ilgi alanlarınız doğrultusunda içerik sunulması ve oturum güvenliği gibi konularda bilgi paylaşımında bulunulabilmektedir.

Sitemizin kayıt formunda kullanıcılarımız, iletişim bilgilerini (isim, adres, telefon, email adresi vs.), istatiksel bilgilerini (yaş, yıllık gelir gibi), finansal bilgilerini (kredi kartı bilgileri, hesap numarası) ve kişiye özel bilgilerini (vergi numarası, kimlik numarası.... vb.) girmelidir. Bu formda aldığımız iletişim bilgilerini kullanıcılarımıza, firmamız ve tarafımızca belirlenen firmalar hakkında bilgi ve kampanya haberleri ve materyallerini göndermek için kullanmaktayız. İletişim bilgileri ayrıca kullanıcılarımızla iletişime geçmemiz gerektiğinde kullanılacak ve kullanıcımızla iletişime geçmek isteyen diğer resmi kurumlarca paylaşılacaktır. Kullanıcılarımız isteklerine bağlı olarak sistemimizden kayıtlarını sildiremezler tüm kayıtlar güvenlik nedeni ile saklanmaktadır.

Alınan finansal bilgiler satın alınan ürün ve hizmetlerin bedelinin tahsil edilmesinde ve diğer gerek duyulan hukuksal durumlarda kullanılacaktır. Kişiye özel bilgiler kullanıcılarımızın sisteme girişlerinde ve diğer gerektiği durumlarda kişinin kimliğinin doğrulanmasında kullanılacaktır. İstatistiki bilgiler ve profil bilgileri ayrıca sitemizin içinde de toplanmaktadır. Bu bilgileri istenilen tüm durumlarda kullanılabilir.

Sitemiz içerisinde başka sitelere de bağlantılar bulunmaktadır.

Plusweb.com.tr adlı web sitemiz diğer sitelerin gizlilik politikaları ve içeriklerinden sorumlu değildir.

Halka Açık Alanlar

Sitemiz içerisinde kullanıcıların serbestçe kullanabilecekleri forumlar, mesaj panoları ve haber grupları bulunmaktadır. Burada verilen bilgilerin halka açık bilgiler haline geldiği unutulmamalıdır. Bu alanlarda kişisel bilgilerinizi verirken bu hususu göz önünde bulundurmanız gerekmektedir.

Güvenlik

Sitemizde bilgi kaybını, bilginin izin verilmeyen kullanımını ve izinsiz değiştirilmesini engellemek için firmamızca uygulanan güvenlik önlemleri bulunmaktadır. Bu güvenlik önlemleri şunlardır;

● Geçmiş profil bilgilerinizin saklanması

● Destek sistemine gönderilen bildirimlerin saklanması

● Tarafımızla yapılan tüm telefon görüşmelerinin kayıt altında tutulması

● Bankalarla yapılan Kredi Kartı bağlantıları dışında diğer login ekranlarının SSL ile korunması ve 3D Secure

● Tarafımıza gönderilen tüm elektronik postaların saklanması

Düzenleme / Yenileme

Kullanıcılarımız sitemizde kayıtlı olan tüm bilgilerini dilediğinde değiştirme hakkına sahiptir.Güvenlik nedeni ile eski bilgilerde kayıt altında tutulacaktır.

Yardıma mı ihtiyacınız var? Destek ekimize ulaşın

7/24 Türkiye merkezli Email/Ticket desteği veya hemen arayın +90-212-951-0030 +90-212-951-0030